Het einde - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Iva Pesa - WaarBenJij.nu Het einde - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Iva Pesa - WaarBenJij.nu

Het einde

Door: Iva

Blijf op de hoogte en volg Iva

15 December 2008 | Zambia, Lusaka

Zaterdag vlieg ik en dan kom ik zondag alweer terug in Nederland! Het is toch wel snel gegaan, veel sneller dan ik van tevoren had gedacht, maar ik heb het naar mijn zin gehad in Zambia en vind het toch wel leuk om weer terug naar huis te gaan en iedereen weer te zien!
Vorige week ben ik nog een weekje teruggegaan naar Mwinilunga, wat heel leuk was, de vrouw bij wie ik vorige keer sliep heeft 6 meter 'chitenge' stof voor me gekocht, wat volop schattig is, aangezien ze het niet al te breed heeft... Ook heb ik een aantal nieuwe vrienden gemaakt in een nieuw dorp waar ik naartoe ben gegaan, ze waren echt te schattig voor me ('s ochtends stond er altijd warm water voor me klaar om me in te wassen en ze hebben zelfs een taart voor me gebakken op houtskool), verder heb ik ook nog wat laatste data verzameld enzo..
Deze week in Lusaka ga ik nog een paar dagen naar het archief om wat laatste dingen door te kijken, maar ga ik ook nog wat leuke dingen doen met mijn huisgenoten en gewoon wat leuke dingen doen in Lusaka.

Nou tot heel erg snel,
Iva

• 15 December 2008 - 23:12

RooZ:

Wow, snel alweer! k Wens je n hele goeie reis terug naar huis, en n fijne koude kerst met molen, kerstboom en een echte warme douche.
    Ben met Nixon en Mirjam de Kameroenese bush in geweest op zoek naar de gasten die handel drijven met Nigeria, wat een absurd stuk land. In februari meer over al onze (on)gein natuurlijk! k Kijk er nu al naar uit om iedereen te zien en weer met je naar de trein te snellen! Liefs!